Κυριακή 12 Απριλίου 2015

Μάσκες ολίγον tribal

Ευτυχώς ο καιρός μας το έκανε το χατίρι και σήμερα που είναι Κυριακή του Πάσχα έχει ήλιο και ζεστούλα.Βγάλαμε λοιπόν τα τραπέζια στην αυλή και μαζεύτηκε η οικογένεια.
Σαν κλασσικοί Έλληνες που είμαστε φάγαμε λες και δεν υπάρχει αύριο, να και τα μπιφτέκια, να και τα σουβλάκια, παϊδάκια, κοκορέτσια και σαλάτες για ξεκάρφωμα.
Τα παιδιά απόλαυσαν παιχνίδι στον ήλιο τόσο που κοκκίνησαν τα μαγουλάκια τους και εμείς τις μπύρες μας.
Μόνο για τη μουσική διαφωνήσαμε, ο ένας ήθελε παραδοσιακά, ο άλλος έντεχνο και εγώ με τα παιδιά Σακίρα!

Φυσικά εγώ είχα βάλει με το νου να κάνουμε και μια χειροτεχνεία.Άλλωστε μετά από τόσες ώρες παιχνίδι και φαγητό θα ήθελαν να κάνουν και κάτι πιο χαλαρωτικό. Είχα βρει πρόσφατα κάποια χαρτόνια οντουλέ δίχρωμα και σκέφτηκα να φτιάξουμε πρόσωπα αρχέγονα ή τέλος πάντων μάσκες.
 Βέβαια μη νομίζετε ότι περνάμε πάντα καλά ή συμφωνούμε στις δραστηριότητες που οργανώνω. Για παράδειγμα σήμερα και οι δύο γιοι μου δεν ακολουθούσαν τις οδηγίες μου, μαλώσαμε, τσαντίστηκαν και αποχώρησαν! Ευτυχώς έχω δύο φιλότεχνα ανήψια και συνέχισα μαζί τους.
Εκτός από το οντουλέ, χρησιμοποιήσαμε φωσφωριζέ χαρτόνια για έντονο αποτέλεσμα.
Η πρώτη μάσκα είναι η δική μου, βγήκε λίγο αγριεμένη χαχα. Τα ροζ μαλλιά είναι ένα απωθημένο μου.




Η δεύτερη είναι της Χαριλένας, καταλαβαίνεις αμέσως ότι την έκανε κοριτσάκι, έχει μια γλυκύτητα και μια κομψότητα.




 Και τέλος η δημιουργία του πολυτάλαντου ανηψιού Μερκούρη. Σήμερα με άφησε άφωνη, μου αφηγήθηκε κατά λέξη ολόκληρο ντοκυμαντέρ για τη δημιουργία του κόσμου.




Και κάπως έτσι πέρασε και η Πασχαλιά.
 Για αύριο η πρόγνωση του καιρού είναι συννεφιά με πιθανότητα βροχής!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου