Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

Οι τουλίπες έγιναν η αφορμή να γεμίσουμε καρδιές.

Ήταν δύο εβδομάδες πρίν τις 14 Φλεβάρη και είχα πάρει ένα μπουκέτο τουλίπες. Αποφάσισα να τις έχω στη δουλειά για να μου φτιάχνουν το κέφι. Και πράγματι την έκαναν τη δουλειά τους, όσο τις κοιτούσα τόσο μου έφτιαχναν το κέφι. Σύντομα μου ήρθε μια ιδέα. Είχα κρατημένα κάποια διακοσμητικά από ένα στολισμό που είχα κάνει παλιότερα για τη γιορτή των ερωτευμένων και είπα why not? ας στολίσω το παραθύρι.








Οκ οι φωτογραφίες δεν είναι καθόλου καλές, δεν βοήθησε και ο φωτισμός του γραφείου, σε μια φαίνεται και η αντανάκλασή μου στο τζάμι. χαχαχα είμαι άθλια φωτογράφος!
Δεν έχει σημασία όμως. Το σημαντικό είναι πως μόλις έστριβα το κεφάλι μου και χάζευα τις καρδούλες μου άλλαζε η διάθεση μου.
Αυτή η αλλαγή της διάθεσης μεταδόθηκε και στους υπόλοιπους. Μετά από λίγες μέρες μια συνάδελφος μου ζήτησε να στολίσω και το δικό της παράθυρο. Εντάξει της είπα αλλά θα το κάνουμε λίγο πιο υπερπαραγωγή. Φυσικά κρέμασα καρδιές αλλά και ένα αγγελάκι. Ένα κόκκινο μποα πλαισίωσε όμορφα τις καρδούλες.






Μάλιστα η καθαρίστρια το έκρινε σαν το πιο όμορφο γραφείο. Χαρήκαμε σαν μικρά παιδιά. Είναι τόσο σπουδαίο να μπορούμε να βρούμε κάτι που να μας βοηθάει να ξεφύγουμε από τη μιζέρια και τη ρουτίνα της καθημερινότητας.
Ε και αφού στόλισα στη δουλειά να μην κάνω κάτι και στο σπίτι; Άλλωστε ο μικρός μου λατρεύει τις καρδιές. Έτσι λοιπόν τους έφτιαξα ένα ξεχωριστό πρωινό για σήμερα.
Έκανα το κλασσικό κέικ αλλά το χρωμάτισα ροζ και το στόλισα με ζαχαρωτές καρδούλες.




Οι καρδούλες μπήκαν και στο γάλα. Είχαμε επίσης μπισκότα καρδιές και φυσικά σοκολατάκια Lacta.
Δυο μπαλόνια σε σχήμα καρδιάς και τραπεζομάντηλο με τουλίπες (τυχαίο) συμπλήρωσαν το σκηνικό.




Και κάπως έτσι γιορτάζω την αγάπη.




1 σχόλιο: