Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2017

HALLOWEEN PARTY

Halloween party what?
Το ξέρω πως πλησιάζουμε στα Χριστούγεννα, το ξέρω πως είναι ένα μήνα αργότερα, το ξέρω πως είναι η απόλυτη αμερικανιά, αλλά αυτό ζήτησε ο μικρός για τα γενέθλια τους (τα αγόρια μου είναι γεννημένα την ίδια μέρα!) και εγώ άλλο που δεν ήθελα!
Νυχτερίδες και αράχνες γλυκιά μου το θέμα του φετινού μας πάρτυ . Ελάτε να σας ξεναγήσω.

Πάντα στολίζω την σκάλα και είσοδο του σπιτιού για να ξεσηκώσω τα παιδάκια και να τα βάλω στο κλίμα. Ανεβαίνοντας τη φωτισμένη από μούμιες σκάλα αντίκριζαν μια υπέροχη στοιχιωμένη ζωγραφιά που έκανε  η καλή μου φίλη Agnieszka Cymerman.



Ένα στεφάνι με τρελά μάτια στολίζει την πόρτα και όπως αρμόζει σε λάθε σωστό halloween σπίτι, νυχτερίδες και αράχνες πλαισίωναν την είσοδο.






Μπαίνοντας στο σαλόνι, τα παιδιά αντίκρυσαν... φαντάσματα, σκελετούς ,αράχνες και νυχτερίδες...




























Τα φαντάσματα τρομάζουν το γιο μου...χιχιχι!



'Οπως παρατηρήσατε έχει γεμίσει το σπίτι μου αράχνες αλλά δεν προλάβαινα να ξεσκονίσω γιατί είχα να στολίσω, να φτιάξω την τούρτα και όλα τα γλυκά. Ίσως πριν τα Χριστούγεννα να τα καταφέρω...

Υ.Γ. Ευχαριστώ πολύ τους βοηθούς μου ,Αγνή, Κας, Μερκούρη και Βέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου