Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Ένας σελιδοδείκτης και ο Harry Potter

Αγαπώ τα βιβλία! Πραγματικά τα λατρεύω!
Όταν διαβάζω ένα βιβλίο φαντάζομαι ότι είμαι και εγώ μέρος της ιστορίας, μπλέκω σε περιπέτειες και σκέφτομαι εναλλακτικά σενάρια της πλοκής.
Είμαι από τους ανθρώπους που έχουν κάρτα δανειστικής βιβλιοθήκης, και τη χρησιμοποιώ τακτικά και φυσικά προτιμώ ένα καλό βιβλίο από τις ταινίες.
Την αγάπη μου για τα βιβλία την οφείλω στους φανταστικούς δασκάλους που είχα στο δημοτικό, οι οποίοι όχι μόνο μας "πίεζαν" να διαβάζουμε βιβλία αλλά έκαναν και δραστηριότητες που αφορούσαν τα βιβλία και μας έφεραν σε επαφή με συγγραφείς όπως τη σπουδαία Λότη Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου  , τους ευχαριστώ για αυτό.

Πριν από μερικούς μήνες ανακάλυψα τον ιστότοπο so little sleeping and so much reading και μαθαίνω τόσα πολλά για τα βιβλία και τους αγαπημένους συγγραφείς. Έτσι όταν έκαναν ένα διαγωνισμό χειροτεχνίας αποφάσισα να συμμετέχω συνδυάζοντας δύο αγάπες μου, books and crafting!
Ο διαγωνισμός αφορά τη δημιουργία ενός χειροποίητου σελιδοδείκτη και ο τυχερός θα κερδίσει βιβλία! Γιούπι!!!!!!!
Αποφάσισα λοιπόν να φτιάξω έναν υφασμάτινο σελιδοδείκτη με ένα υφασμα που είχε περισσέψει από μαξιλάρια.


Δεν είναι γλυκούλικο το σκαντζοχοιράκι μου; Σαν τα μαγικά πλάσματα που υπάρχουν στις ιστορίες του Harry Potter.



Όταν τα παιδιά μου ήταν μικρά τους διαβάζαμε συνέχεια και τώρα που μεγάλωσαν χαίρομαι απίστευτα όταν τα βλέπω να διαβάζουν. Αν τους ρωτήσετε θα σας πουν ότι τα βιβλία είναι ιερά και οι βιβλιοθήκες ναοί!

Διαβάστε βιβλία! Ταξιδέψτε σε μέρη μαγικά!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου